De combinatie van traditionele contentmarketingtactieken met interactieve content houdt de boodschap van uw merk fris in de hoofden van de mensen. Interactieve content kan waardevolle manieren bieden om de meer passieve content van uw organisatie aan te passen – of met andere woorden, heeft een herbruikbare waarde, wat resulteert in meerdere blootstellingen of terugkerende bezoekers. Dit artikel is geschreven door Zicht Online, een full service internetbureau uit Rotterdam. Hier zijn enkele manieren waarop u kunt zien of uw interactieve content werkt – gebruik deze tips als onderdeel van uw metingen, zodat u weet of u doet wat het beste werkt voor uw bedrijf en u er zeker van kunt zijn dat uw middelen op de juiste plaats worden toegewezen als het gaat om interactieve content: Uw websiteverkeer Waarom houden mensen ervan om te concurreren en zo veel met elkaar te interageren? Het is eenvoudig. Iedereen wil de beste zijn, zich bevoegd voelen, zich gehoord voelen in plaats van geforceerd (opnieuw zien we dat het concept van een inkomend spel), en ook om een leuke tijd te hebben in plaats van zich te vervelen. En vergeet niet, we zijn sociale wezens! Bekijk de website van het internetbureau Zicht Online voor meer informatie. Statische inhoud verandert niet echt. Het kan op uw website virtueel stof verzamelen, bij wijze van spreken, voor weken, maanden of zelfs jaren. Uw homepage, webpagina’s, eBooks, case studies, white papers, landingspagina’s, video’s of zelfs social media profielen kunnen lang onaangeroerd zijn gebleven. Dit helpt nieuwe mensen niet om het te vinden en zorgt er niet voor dat je huidige fanbase ermee wil blijven communiceren als het iets is wat ze al gezien of gelezen hebben. Houd de dingen levendig en levendig, laat de dingen niet oud worden. Ja, er zijn een aantal voordelen aan statische content en we zijn hier niet om u te vertellen dat deze volledig moet worden opgegeven: het is gemakkelijk aan te maken, vaak eenvoudig te distribueren, goedkoop, en laat u zich op andere dingen concentreren omdat u zich geen zorgen maakt over het onderhoud. Maar onthoud altijd dat mensen kwaliteit willen en, zoals we al eerder zeiden, waarde hechten aan kwaliteit. Interactieve contentmarketing kan strategisch worden gekoppeld aan traditionele of statische content. Maar we raden u wel aan om vaker te kiezen voor de aanpak om uw publiek daadwerkelijk te engageren, op welke manier dan ook – er is geen gebrek aan creativiteit als het gaat om interactieve content. B2B of B2C: Interactieve inhoud werkt, geen probleem voor de sector De mens staat net zozeer achter de aankoop van een klant als achter het runnen van een bedrijf. Emoties kunnen allerlei wensen of acties beïnvloeden. Een deel hiervan zal een opfrisser zijn, maar laten we het opsplitsen: Interactieve content is vaak aantrekkelijker, of zelfs verslavender. Nogmaals, mensen houden ervan om zichzelf te testen, een stem te hebben, te concurreren, te vergelijken, meningen te delen en zich te vermaken. Interactieve inhoud kan zowel vermakelijk als boeiend zijn. Laat mensen die meer willen, altijd achter. Dat is meer concurrentie dan de meesten van ons willen, maar toch heeft u mensen nodig om uw content te lezen. De focus moet dus liggen op de vraag hoe we de gebruiker kunnen betrekken. Zoals we aan het begin van deze gids hebben geleerd, zijn mensen met interactieve content over het algemeen meer geneigd om hun e-mailadres of andere persoonlijke gegevens te ruilen voor iets wat ze als waardevol beschouwen. Ze zijn ook meer geneigd om op hun eigen pagina’s te delen als ze echt iets nuttigs zien of als ze het oprecht interessant vinden. Er zijn veel manieren om dit te doen – hebben ze een plek nodig om te beginnen? We hebben een aantal goede ideeën voor je, die we meteen voor je hebben. Voorbeelden van interactieve inhoud |
https://zicht.nl/ |
De combinatie van traditionele contentmarketingtactieken met interactieve content houdt de boodschap van uw merk fris in de hoofden van de ...

Inhoudsopgave: